Правила оплати та повернення грошових коштів
ПОРЯДОК ТА УМОВИ НАДАННЯ І ОПЛАТИ ОНЛАЙН ПОСЛУГ
- Виконавець надає послуги на підставі запитів Замовника, що здійснюються з використанням Сайту Виконавця або мобільного додатку Виконавця, у погоджені між Сторонами дату та час, з урахуванням графіку роботи спеціалістів Виконавця. Послуги надаються з використанням засобів електронного зв’язку, які погоджуються Сторонами при записі Замовника.
- Вартість послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, визначається у відповідності до Прейскуранту цін Виконавця, що розміщений на Сайті Виконавця та діє на дату оплати Замовником відповідних послуг.
- Оплата послуг здійснюється Замовником авансовим (попереднім) платежем шляхом перерахування повної вартості відповідної послуги згідно Прейскуранту цін Виконавця у національній валюті України на банківський рахунок Виконавця за допомогою онлайн-платежів з використанням платіжних засобів, доступ до яких забезпечено на Сайті Виконавця, та відповідно до правил платіжної системи.
- У разі відмови Замовника від отримання фактично оплачених послуг, Замовник має право перенести надання послуги на будь-яку іншу дату та час, попередньо погодивши це із Виконавцем. У разі, якщо Замовник не бажає отримати фактично оплачені послуги, грошові кошти повертаються Замовнику у порядку, визначеному чинним законодавством України та з урахуванням строків і правил відповідних платіжних систем.
- У разі, якщо Замовник протягом 1 (одного) робочого дня з дати фактичного отримання послуг не заявити письмову мотивовану відмову від їх прийняття, послуги підтримуються прийнятими Замовником без застережень і без претензії.
- За умови надання мотивованої відмови Замовника від прийняття послуг, Сторони вирішують спірні питання шляхом переговорів.
ОБОВ’ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Замовник має право анулювати Замовлення
Порядок повернення грошових коштів:
– Інформування про скасування Замовлення контактного центру компанії
Після обов’язкового інформування контактного центру компанії (кол центр або рецепція), в робочий час, про скасування консультації буде продовжено наступний етап повернення коштів.
У разі неінформування консультанта, або ігнорування повідомлення про скасування візиту, Виконавець залишає право прийняття рішення про повернення коштів за собою.
– Направлення письмової заяви на повернення коштів Виконавцю протягом строку дії Замовлення
Електронний варіант заповнення заяви на повернення коштів ( _____)
Заява на паперовому носії. ( _____) Така заява підлягає оформленню за місцем надання послуг або направляється Замовником на юридичну адресу Виконавця, рекомендованим листом. До заяви додається копія документу, що посвідчує особу, яка оплатила Замовлення Послуг.
Повернення коштів за не надану послугу здійснюється у тій формі оплати, у якій була здійснена розрахункова операція. Повернення здійснюється на ту карту, з якої була проведена передплата на сайті.
Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття рішення Виконавцем про повернення Замовнику вартості неотриманих Послуг становить 3-5 робочих днів.
Кошти не повертаються у разі, якщо Замовником порушено рекомендації Виконавця щодо до виконання необхідних дій для отримання гранту та/або при відмові в наданні інформованої добровільної згоди (у разі необхідності), Виконавець має право розірвати Договір з моменту виявлення цих порушень Замовником. При цьому вартість Послуг, що фактично були надані, не підлягає поверненню.